web analytics

Огляд Trine 3: The Artifacts of Power

Автор: Володимир Вітовський @vovatool

Вихід гри, яку так довго очікували безліч фанатів, нарешті відбувся. Не говоритиму за всіх, але я пройшов Trine 3 одразу ж у день релізу. Доволі коротка, проте захоплююча та мальовнича гра, котра вразила мене — увага! — своєю історією. Попередниці Trine 3 таким точно похвалитися не могли Залишити тільки найкраще, додати нове, а заразом ощасливити всіх гравців – чи виконали таке завдання хлопці з Frozenbyte?

Стара історія по-новому

Ще з першої частини ми знали про чарівний артефакт, який допоміг нашим героям набути нелюдських вмінь та остерігав їх від бід. Таких магічних предметів насправді є три: перший утримує душу доброї чаклунки Трійці, в другому ув’язнена її сестра Рона, а в третьому замкнений дух злого мага Саріка. Одного дня лиходію вдається вибратись на волю, але його сили обмежені без людської подоби. Це все ж не завадило йому знищити артефакт чаклунки Трійці, проте її дух залишається живим, доки існують уламки цього дивного предмета. Саме тому добре знайомі нам Амадей, Зоя та Понтій вирушають на пошуки решти частинок, аби відновити силу зламаного артефакту та перешкодити Саріку здійснити його зловісні плани.

2015-08-20_00006

Отакою є тутешня зав’язка, та й узагалі вся історія якісно побудована та пов’язана з попередніми частинами.  Розробники дуже добре, використовуючи сюжет, втілюють ігроладні особливості, що доволі виразно показує епізод, коли наші герої потрапляють до книги “Хроніки Вартового”.

The Artifacts of Power не позбулася і старого-доброго закадрового оповідача, який перед кожним рівнем частково розказує про те, що відбуватиметься далі. Така особливість додає забавці казковості, адже історію нам подають, неначе зі сторінок книжки. Як знищити злого мага та яким чином душі чаклунів опинилися замкненими у артефактах, ви дізнаєтеся безпосередньо при проходженні, бо переказ сюжету я сам собі не пробачу, оскільки зіпсую вам інтерес до гри.

Інгредієнти успіху

Тутешнє меню вибору рівнів виконане у вигляді ігрового столу, за яким неначе сидить сам гравець і стежить за перебігом настілки. І виглядає воно справді вражаюче — дерев’яна фактура, купа дрібних детальок і рокішне освітлення. От тільки подібна краса має свою ціну. Про зажерливу графіку Trine 3 давно знали всі, хто придбав її у дочасному доступі. Розробники настільки постаралися з деталізацією, що довелося трохи знизити налаштування, аби комфортно почувати себе у грі. Мальовнича картинка спонукала мене натискати кнопку знятків по п’ять разів за секунду, щоб потім обрати найліпшу світлину.

2015-08-21_00013

Анімація облич персонажів доволі непогано вписалася в загальну картину, адже тепер ми можемо переглядати повноцінні сюжетні ролики, де герої спілкуються одне з одним або іншими персонажами, чого раніше не було. Звуковий ряд відігравав вагому роль у попередніх частинах, тому в Trine 3 розробники додали різноманіття мелодій, які якнайкраще відображають те, що відбувається на екрані.

Першою вагомою зміною є відсутність гілок умінь — тобто ми використовуємо лише чари, котрими наших героїв наділили на початку гри, хоча навіть у першій частині персонажі по мірі проходження отримували нові здібності. Як приклад, Амадей може створювати лише один куб та володіє телекінезом. І все!

Тривимірний всесвіт справді пішов на користь забавці, адже він дав змогу розробникам створити безліч головоломок, які хоч і не були надто складними, але їх реалізація мені дуже сподобалася. Можливість рухатися вільно у всі боки добре підійшла для битв з босами, зокрема фінальним, де потрібна неабияка просторова орієнтація. Персонажа у трьох вимірах з виглядом збоку іноді доволі важко контролювати, проте, як і очікувалося, до такої перспективи звикаєш.

2015-08-20_00052

Ще одним нововведенням є регенерація героїв: якщо ніхто не завдає шкоди протягом певного часу, то здоров’я персонажа починає відновлюватися. Аби воскресити персонажа, не потрібно бігти до точки збереження — дух загиблого з’являється десь поблизу місця смерті, а ми, обравши іншого героя, можемо воскресити померлого, підійшовши до нього впритул.

Система проходження також змінилася, тепер потрібно збирати якомога більше пірамідальних кристалів на кожному рівні, щоби за певну їх кількість розблокувати нові локації. Така особливість робить гру менш казуальною, бо гравець не може банально пройти кампанію, доводиться шукати потаємні місця, яких у Trine 3 є чимало. Вагоме значення відіграють додаткові місії, з допомогою яких ми здобуваємо бонусні кристали.

Недоконана довершеність

Отримати справжнє задоволення від гри ви маєте змогу в багатокористувацькому режимі, де можете бавитися як з друзями, так і незнайомцями, які бажають весело провести час утрьох, проходячи основну кампанію. Та на жаль, сервери наразі працюють нестабільно.

Якщо і цього мало, то завжди є змога безкоштовно завантажити модифікації у Steam. Зараз їх число обмежене, адже більшість старих рівнів та режимів, створених користувачами спільноти, не працюють з релізною версією Trine 3, бо були створенні на ранніх білдах. Змайструвати щось своє може кожен, оскільки Frozenbyte традиційно додала цілий редактор, щоби фанати реалізовували власні задуми.

2015-08-20_00065

Зміни у грі доволі радикальні — це уже не той Trine, який ми всі вподобали півдесятка років тому. Обурює доволі коротка протяжність забавки, а саме 4-5 годин, що не припустимо для проекту високого ґатунку. Зважаючи на хороший сюжет, після проходження залишилося враження незакінченості, бо саме такою є кінцівка — незавершеною. Розробники ніби вирішили розпиляти гру, а потім продати нам фінал у вигляді доповнень. Дякую, але для подібного вже є безліч інших ігор, які волію не називати! Frozenbyte потрібно якось виходити з цього положення, адже вони створили цікаву та яскраву забавку, проте наче забули її доробити…

69

Задовільно

Вдалося

  • любите поринути у казку
  • фанатієте від аркад
  • бажаєте добре провести час із друзями
  • маг 90-го рівня

Не вдалося

  • не любите надмірно казкову атмосферу
  • ненавидите незавершені сюжетні лінії
  • стали жертвою циркового фокусника

Жанри

Компанії

Платформи

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

Найкращий час для вриву. Огляд World of Warcraft: The War Within

93

Автор: Віталій Тарнавський

world of warcraft screenshot 2024.08.25 13.08.59.11

Не купуй новий монітор поки не подивишся це відео — Огляд монітора Prologix GM2424HD

Автор: Володимир Бортюк

prologix gm2424hd ty 01

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

83

Автор: Барлет Ярослав

kill kight

Сильніший за власне розбите серце. Огляд фільмів «Джокер» і «Джокер: Божевілля на двох»

Автор: Микола Єрьомін

Джокер: Безумство на двох

Стильна ультратонка бездротова механіка — Огляд Logitech G915 X LIGHTSPEED

Автор: Володимир Бортюк

logitech g915x review yt 01

Породжена бажанням. Огляд ремейку Silent Hill 2

88

Автор: Володимир Вітовський

silent hill 2 remake keyart

Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold

72

Автор: BenderUA

Ara: History Untold

Команда PlayUA перемогла у командному заліку KMAMK GT3 Sprint Championship 2024. Огляд фінального етапу

Автор: Андрій Присяжний

x3